fredag 11 maj 2012

Bara för gött!

Nej men tjenare!


Idag är det fredag, solen skiner och Josefin är på väldigt bra humör faktiskt. Hon har nämligen både shoppat mer träningskläder och klarat att springa utan att det gjorde allt för ont i de förbaskade benhinnorna. Om hon är glad? Vad tror ni? Ungefär såhär glad var hon efter 45 min jogging och powerwalk i solen.



Sen har jag käkat en supergod middag med vilket bara gör allt ännu bättre. Wok med quorn biffar, wokgrönsaker, chilli och lite jordnötssmör (nej jordnötssmör är inte nyttigt trots att amerikaner envisas med att säga att det är nyttigt för "att det har ju protein", men la till det ändå...) 

Nu ikväll blir det nog att dra ut med nårra kompisar här i närheten, gäller ju att passa på nu när det är fint väder. Dock ingen alkohol för mig inte. Måste ju vara pigg imorgon när jag ska träna igen! Känns faktiskt väldigt bra att inte dricka just nu. Trodde det skulle vara svårare än det är, jag tycker nästan det bara är skönt att slippa om jag ska vara ärlig. Men får se kanske drar mig en sup framåt midsommar eller något. 

Ha det så bra alla där hemma! 



1 kommentar:

  1. Kusin Frida :)12 maj 2012 kl. 03:39

    Jordnötssmör på endast jordnötter och havssalt är faktiskt som de säger, nyttigt! Självklart i små mängder dock eftersom ca 60% är endast fetter. Ett jättejättesnabbt mellanmål för mig innan gymmet brukar vara 2 teskedar jordnöts- eller mandelsmör.
    Jordnötssmöt med fruktos eller sackaros bör undvikas ;)
    Go natural!
    puss å kämpa på!!

    SvaraRadera