onsdag 9 maj 2012

Bra sätt att vakna till på...

Hejsan!


Idag är det riktigt ruggigt väder ute och om jag hade fått bestämma hade jag inte tagit mig ur sängen över huvud taget... MEN idag är det spinning med min grymma spinningledare så jag tog mig upp i alla fall. När jag sätter mig vid datorn och startar fejan får jag mig dessutom en glad överrasking. Jag blev igår ombedd att svara på lite frågor för att eventuellt vara med på den amerikanska versionen av fitnessfightens hemsida, nu är jag uppe! Här är länken för er som vill kolla in det. Om jag blev glad? Svar ja!


http://www.topshape30.com/success_stories/


Insåg precis att jag måste åka till affären och handla lite mat med, jag har typ ingenting att käka hemma... Får ta det innan gymmet för resten av dagen är ganska fullbokad.


Igår var det min v-sons 7års dag med så mormorn och morfarn vär här på pizza och cupcakes på kvällen och imorgon är det kalas. Kalaset ska vara på ett lasergame ställe och jag ska vara med. De små liven får akta sig för jag ska KÖTTA! Ska bli skitkul! haha


Nehe nu ska jag ner och se om jag har något ätbart till frukost... Ha det bra där hemma.


kram



1 kommentar:

  1. Jag gick in och läste, du är grym!! Kram!

    SvaraRadera