onsdag 2 maj 2012

besök från sverige

Tjenare!

Idag har jag spenderat min dag i city med Julia från min gamla gymasieklass. Hon är på semester här denna veckan så lyckades byta ut min lördag mot idag och var och chillade med henne lite. Jag insåg också hur oerhört mycket jag älskar både city och LI och jag får ärligt talat lite panik vid tanken på att åka hem. Hur ska jag kunna byta detta mot växjö? Jag saknar familjen och släkten och så men jag saknar fasen inte växjö. No offence men när man väl sett något annat blir det nog väldigt svårt att gå tillbaka igen... Får försöka kolla upp utbytesmöjligheter hit från svenska universitet. Det hade vart hur kul som helst att kunna komma tillbaka hit och plugga!

På shppingen idag blev det två par nya skor och ett par nya solbrillor! Behöver verkligen nya skor för jag använder fasen bara converse. Det håller inte längre! Ska köpa lite mer skor men är pank igen så det får bli nästa vecka. 

Sen lägger jag upp ett foto på min nya fina klocka med, fasen vad kul det är att använda den! Man blir så sjukt peppad! Jag hade bestämt mig för att ha en vilodag denna veckan vilket skulle vara idag. Satt på tåget hela vägen hem och lyssnade på peppande träningsmusik och fantiserade om gymmet imorgon. Om jag är pepp? Eh ja!

Imorgon blir det att jobba som vanligt, gymma och inte så mycket spännande egenltigen. Kanske drar mig en sväng till IKEA, har inte kollat läget där på länge. Men men ha det bra där hemma!

Kram kram







3 kommentarer:

  1. Vad fina saker du köpt:) kram

    SvaraRadera
  2. Från din mamma alltså!

    SvaraRadera
  3. Tack mamma! Ja jag är väldigt nöjd faktiskt :)

    SvaraRadera