tisdag 1 maj 2012

Valborg och sånt

Halli hallå! 


Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Vad har hänt sedan sist? I fredags var jag i city med en massa svenskar och firade valborg på en klubb där. Riktigt trevligt och jag lärde känna en ny svensk tjej som bor norr om NYC så henne lär ni nog få höra mer om. Jag passade på att träffa henne i söndags också efter att jag slutat min college class uppe i harlem. Jäklig tur med vädret med för förra söndagen när vi var i city var det bara grått och regningt men denna helgen var det sol och jätte-fint! Vi tog lite frukt och satte oss i parken vid biblioteket och bara snackade skit, riktigt trevligt!


Jag och några av tjejerna som var med i fredags, vad då ser svenska ut?


Idag är det dock riktigt skitväder (ursäkta språket) med regn och typ 12 grader. Jag skulle åkt till gymmet men jag pallade inte. FY PÅ MIG! Så jag får åka ikväll i stället, för måste göra något i alla fall! Dessutom ska jag få min plusklocka idag så blir ju extra kul att åka till gymmet ikväll med den.


Och åker jag inte till gymmet kommer jag snart vara tillbaka i samma form som i februari, och det vill jag ju verkligen INTE!






Hade gött där hemma! Kram

1 kommentar:

  1. vart hittar du din motivation till gymmet?! önskar jag hade lika mycket som du...

    SvaraRadera