torsdag 10 maj 2012

Kvargspaning och träningskläder

Nej nu var det länge sen jag åt kvarg, det blir nog en sväng till wholefoods idag... Vilket är helt livsfarligt för den mataffären är den bästa (och dyraste) jag någonsin vart på. Blir alltid att jag kommer hem med färsk frukt och lax och grejor... Men vad fasen man lever bara en gång! 


Sen insåg jag i morse att jag använt slut i princip alla mina sportstrumpor, och sen har jag alldeles för få träningslinnen. Det blir nog mallet också tror jag. Ja jag klagar då inte! Jag börjar jobba igen vid 3 så hinner både med att handla och träna, glad Josefin!


Igår körde jag 45 min spinn och typ 1 timmes gym med typ 10 min uppvärming på crosstrainern. Om jag var trött efteråt? Ha ja! Jag var så jäkla trött att jag knappt pallade mig upp för trappan. Men det var det allt värt!! 


Gud måste bara lägga till att jag igår hittade en ganska stor spindel i min garderob (levande!). Fick lite lätt panik men tog mod till mig och tog en sko... slog med all min kraft MEN MISSADE PÅ NÅGOT SÄTT!! Så numera bor det en spindel i min garderob. Kul Josefin, kul.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar