onsdag 9 maj 2012

lång dag!

Go' kväll!


Har suttit och letat efter lite taggande musik till gymmet imorgon och gjorde mig en ny spellista i spotify. Can't wait tills jag får använda den bara. Musiken gör verkligen allt för mig när det gäller träning! Om det är någon som vill kolla in den eller använda den så kommer en länk här nere.


gymmet

Idag har jag stressat runt som en jäkla dåre och det var sjukt skönt att bara få sätta sig här och slappa lite nu. Så här har min dag varit ungefär.


- 5.45 klockan ringer
- 6.00 gå upp (man kan ju inte snooza allt för länge, tyvärr!)
- 6.00-6.30 slösurfa och se om något hänt hemma (typ carola har adopterat ett barn och mamma har gillat en bild på facebook)
- 6.30-7.00 fixa och käka frulle
-7.00-8.30 mata barn, klä på barn, få med barn till skolan
- 8.30-10.30 GYMMET! Idag var spinningen helt jäkla underbar, älsar musiken på detta passet så sjukt mycket att 45 minuter känns som 15
- 10.30- 11.45 duscha och käka
-11.45- 8.30 hämta två barn på skolan. Ta med dem till ett ställe och måla, ta med dem till gymastik, handla mat, ta med mitt barn hem, fixa fika och hjälpa med läxor, ta med ett av barnen på skridsko, åka tillbaka till mataffören för de glömt ge mig en av påsarna med mat (ja jag blev sjukt förbannad!), komma hem och se till att barnen åt och äta själv, ge barnen bad och lägga barnen. 


HELT SLUT!


Nu ska jag kolla lite tv, jag har typ 2000 kanaler (skämtar inte, det finns typ en cupcake kanal... Ja ni fattar.)


Kram kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar